Junioruniverset

Junioruniverset, 4. – 6. årgang på afdeling Sct. Severin, er beliggende på Moltrupvej 3 i Haderslev.

Junioruniverset er en 3-sporet afdeling. Klasser på den samme årgang har lokaler tæt på hinanden og på den samme etage. Ud over klasselokaler har alle årgange adgang til flere gruppelokaler, som tilhører årgangen, så der er plads til mange spændende læringsmiljøer.
Udendørs er der plads til fysisk udfoldelse, læring og leg både i skolegården og på sportspladsen.

Alle elever i Junioruniverset har adgang til eget skab og Chromebook til undervisningsbrug.

På universet har vi 3 årlige A-uger og derudover nogle A-dage (anderledes uger/dage), hvor elevernes skemaer er brudt op, og undervisningen tilrettelagt efter andre overskrifter og temaer.

Kontakt skolens afdelingsleder for Junioruniverset:

Lene Siig Dusenius
Mobil nr. 2912 4859