Børneuniverset

Børneuniverset, 0. - 3. årgang på afdeling Sct. Severin, er beliggende på Moltrupvej 3 i Haderslev.

Børneuniverset er en 3-sporet afdeling med ca. 70 elever på hver årgang.

Vores 0. – 1. klasse har til huse i bygningerne, der ligger ud mod Slagtergade, og vores 2. -3 klasser har klasselokaler i vores gamle hovedbygning, der ligger ud mod Moltrupvej.

Som udgangspunkt undervises en årgang af et årgangsteam med 4-5 lærere og to-tre pædagoger.
Vi ser undervisningsmæssige og trivselsmæssige fordele i at organisere undervisningen i årgangsteams.

Rundt om skolen har vi fine udendørs arealer, hvor der er plads til fysisk udfoldelse, læring og leg, dels i vores store skolegård, på vores sportsplads, der ligger på skolens matrikel og i nærmiljøet rundt om bygningerne ved Moltrupvej.

Kontakt skolens afdelingsleder for Børneuniverset, hvis du har spørgsmål til børneuniverset.

Martin Bonde Eskelund
21419045